Cara menentukan jumlah perkahwinan dan anak-anak dengan tangan

Sejak sekian lama, orang-orang berminat untuk mengetahui bagaimana kehidupan mereka, bagaimana nasib yang akan mereka hadapi, berapa banyak perkahwinan, anak-anak dan apa kesukaran yang akan berlaku. Anda dapat mengetahui masa depan anda dengan menggunakan wang, kad, dan juga garis di telapak tangan anda.

Palmistry

Meramalkan masa depan di sepanjang telapak tangan anda merujuk kepada ilmu kelapa sawit, yang telah wujud selama berabad-abad. Menurut palmistry, garis yang terletak di telapak tangan manusia membawa maklumat mengenai semua bidang kehidupan manusia.

“Kad” kehidupan yang unik ini diberikan kepada seseorang semasa lahir, dan sepanjang hayat, garis, titik, cabang di lengan dapat berubah. Adalah dipercayai bahawa setiap garis bertanggungjawab untuk bidang aktiviti manusia tertentu dan bahkan mempunyai nama mereka sendiri.

Anda perlu membaca garis di tangan yang mengarah. Untuk kanan, ini adalah tangan kanan, dan untuk kidal, sebelah kiri.

Ketika bertanya tentang masa depan yang makmur, orang, terutama orang bujang, sering tertarik dengan berapa banyak perkahwinan dan anak-anak. Jawapan untuk soalan itu dapat dijumpai jika anda melihat telapak tangan anda dengan teliti dan membaca maklumat dari barik bar dengan betul.

Garis perkahwinan di tangan

Untuk mencari garis perkahwinan di telapak tangan anda, anda tidak perlu mempunyai kemahiran dan pengetahuan khusus dalam bidang ilmu tangan. Mula-mula anda perlu mencari garis jantung. Garisan ini agak panjang dan jelas kelihatan, terletak di atas tengah tapak tangan dan mengarah ke jari telunjuk.

Garis yang berada di antara jari kelingking dan garis hati adalah garis perkahwinan. Ini adalah garis kecil tetapi cukup jelas. Berapa banyak garis yang ada di tangan, begitu banyak perkahwinan.

Cara membaca garis perkahwinan

1. Garis yang ditentukan dengan jelas menunjukkan perkahwinan panjang yang kuat, garis pendek yang diluahkan lemah melambangkan hubungan pendek yang sembrono.

2. Semakin dekat garis perkahwinan dengan garis jantung, lebih awal gadis atau teman lelaki akan berkahwin. Sekiranya garis itu terletak dekat dengan jari kelingking, maka perkahwinan akan dilangsungkan pada usia kemudian (50-60 tahun).

3. Selekoh garis ke atas bermaksud hubungan emosi yang terang dengan pasangan, selekoh melambangkan masalah kesihatan masa depan pada babak kedua.

4. Sekiranya pada akhirnya garis perkahwinan mempunyai cabang, maka perkahwinan itu akhirnya akan runtuh.

5. Mungkin ada pelbagai watak lain dalam garis perkahwinan . Contohnya, silang - menuju penyakit atau kecelakaan, bintang - menuju krisis, titik - keganasan fizikal, grid - hingga kehilangan minat antara satu sama lain.

Ia berlaku bahawa pelopor tidak melihat garis perkahwinan di telapak tangan mereka sama sekali. Ini mungkin bermaksud:

· Perkahwinan bukan dengan cinta, tetapi dengan perhitungan,

· Seseorang tidak dapat mengalami perasaan cinta,

Sama ada dalam kehidupan keluarga seseorang tidak akan senang dan mempunyai tujuan hidup yang berbeza.

Barisan kanak-kanak

Garis anak-anak terletak sangat dekat dengan garis perkahwinan - ini adalah garis menegak yang memanjang dari garis perkahwinan, di sebelah jari kelingking. Bilangan tanda sempang menentukan bilangan kanak-kanak.

Cara membaca baris kanak-kanak:

· Garis tebal bermaksud akan ada anak lelaki, garis tipis bermaksud gadis.

· Garis berbentuk V melambangkan penampilan kembar.

· Semakin dekat garis ke tengah telapak tangan, kemudian anak-anak akan muncul.

· Sekiranya terdapat jarak yang besar di antara garis , maka anak-anak akan dilahirkan dengan perbezaan usia yang besar.

· Bahkan anak-anak yang belum lahir di telapak tangan mereka ditandai dengan garis kabur; setelah melahirkan, garisnya menjadi lebih jelas.

· Kehadiran bukit, tubercles atau tanda tambahan pada garis kanak-kanak menunjukkan kemungkinan masalah kesihatan.

Walaupun masa depan seseorang dapat dibaca sepanjang garis di tangan, penting untuk diingat bahawa garis itu dapat berubah, sama seperti nasib dapat berubah.

Artikel Berkaitan